Garantie

Wanneer kan ik mijn product retourneren?

Indien je voor wat voor reden dan ook spijt hebt van je aankoop, dan kun je het binnen 14 dagen contact met ons opnemen via email of telefoon. Hierna vertellen wij je hoe je het product kunt terugsturen. Het product dient in ongebruikte staat te zijn en de verzendkosten zijn voor jouw rekening. Stuur nooit zomaar een product retour zonder daarover eerst contact met ons op te nemen. Deze retouren worden niet in behandeling genomen! Binnen 14 dagen nadat het product in goede orde bij ons is aangekomen storten we het betaalde bedrag terug op je rekening.

Ik heb een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?

Soms kan het voorkomen dat een product beschadigd en/of defect is. We vragen je binnen redelijke termijn contact met ons op te nemen via email of telefoon. Hierna vervangen je aankoop kosteloos met een nieuw exemplaar. In het geval van een beschadigd, te vervangen doosje sturen we je een nieuw doosje op. Neem in dit geval even contact op via email of telefoon. Zo hoef je het product niet te retourneren. Defecte LP's controleren wij altijd in onze winkel. Wanneer de lp niet defect blijkt wordt deze niet vervangen. Dit kan voorkomen om je de LP wellicht thuis afspeelt op een kwalitatief minder goede platenspeler of als je naald is versleten. Voorbeelden van platenspelers waar wij slechte ervaringen mee hebben zijn: Crosley, Denver, Ricatech, Ion, Fenton en de meeste retro-look platenspelers. Kosten voor het retourneren van je LP zijn in dit geval voor eigen rekening.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Soms kan het voorkomen dat we per ongeluk een verkeerd product hebben gestuurd. We vragen je binnen redelijke termijn contact met ons op te nemen via email of telefoon. Hierna vervangen je aankoop kosteloos met het juiste product.

We gebruiken analytische cookies om onze website te verbeteren. Lees meer over hoe we cookies gebruiken in ons cookiebeleid.

Klik op "Verbergen" om deze banner te sluiten.