Bestellen

Hoe werkt bestellen bij MyRecordStore?

  1. Zoek een artikel uit in onze webshop.
  2. Voeg de gewenste items toe aan je winkelwagen.
  3. Ga naar je winkelwagen en controleer je bestelling.
  4. Kies je verzendmethode: thuisbezorging of afhalen in de winkel.
  5. Vul je gegevens in en kies je betaalmethode.
  6. Bevestig je bestelling en wij gaan ermee aan de slag!

Verzendopties

  • Thuisbezorging: We verzenden je bestelling zorgvuldig verpakt naar het opgegeven adres.
  • Afhalen in de winkel: Je kunt je bestelling gratis afhalen in onze winkel in Tilburg.

Betaalmethoden

We accepteren de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Creditcard (Visa, Mastercard)
  • Bankoverschrijving

Annuleren

Je heb het recht om je bestelling te annuleren. Dit kun je doen door een mailtje naar ons te sturen met daarin het verzoek om de bestelling te annuleren. Je kunt je order annuleren zolang de order nog niet is verstuurd. We betalen het eventueel betaalde bedrag binnen 7 dagen terug op je rekening. Indien de bestelling reeds verzonden is kun je de bestelling binnen 14 werkdagen na levering retourneren. Je betaalt dan wel zelf de verzendkosten voor het terugsturen.

Heb je vragen over het bestelproces? Neem gerust contact met ons op via [email protected] of bel ons op 013 5456021.

We gebruiken analytische cookies om onze website te verbeteren. Lees meer over hoe we cookies gebruiken in ons cookiebeleid.

Klik op "Verbergen" om deze banner te sluiten.